marți, 21 septembrie 2010

Eu domnule, eu.


   Ca sa nu risc sa nu fiu la moda, lucru extrem de important de altfel, am decis sa insir cateva randuri despre persoana mea, asa ca sa stie si omu' cu cine sta de vorba, no?
   Voi incepe prin a mentiona cea mai fashion caracteristica. Fara pic de mandrie (din contra) tin sa mentionez ca sunt nefericita studenta a unei facultati bucurestene care inca de la inceputuri si-a propus sa testeze capacitatea alumnilor de a rezista in conditii de maxima bataie de joc si cretinozitate. De altfel, excluzand acest episod nefericit al propriei existente, pot sa zic ca am cu ce sa ma falesc. Sunt fericita detinatoare a unui magnific exemplar de rozatoare din rasa hamster, model 2010, tricolor,tractiune 4x4, care si-a propus in incercarea de a ajunge in fiecare noapte la polul nord, sa imi curme cele mai fericite ore de somn. Trecand peste partea cu "vai, vai, ador filmele si muzica!" in combinatie cu aceste doua prefer vinul cu cola, semintele (ca doar traiesc in Romania si nu pot sa imi fac neamul de ras) si chipsurile (cei mai palizi la fata care sunt adeptii buruienilor "sanatoase si gustoase" se pot abtine). Urasc hlizeala cretina si fara rost, pitzipoancele si multilateral dezvoltatii care se cred mari hackeri.
  Nu am fost si nici nu o sa fiu vreodata la moda, lucru pe care nici nu il doresc. In schimb parca mi-as dori un sifonier mai incapator si o lustra faina fosforescenta la care sa belesc fasolele noaptea cand nu pot sa dorm. Atat.

Un comentariu: